25 sie 2015



29 komentarzy :

  1. Świetny przepis, muszę sobie zrobic, bo moja cera dosłownie krzyczy "pomocy!" :P
    Bardzo ładne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie ^^

    Mój blog~KLIK♥.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny przepis! Kiedyś na pewno wykorzystam go, na razie nie mam takiej potrzeby.
    Pięknie wyglądasz!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny przepis na maseczkę :)
    Bardzo ładne zdjęcia, cudny zegarek i okulary *.*
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylówka ! :)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    PS: Będę bardzo wdzięczna za klik TU <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post i świetne zdjecia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny przepis, jak znajdę troszkę czasu na pewno zobacze co zdziała na mojej cerze! :)
    Zapraszam do siebie, pojawił się nowy post :)
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam ten problem, że moje włosy są bardzo suche właśnie przez opalanie, ze skórą niestety zawsze mam problem bo jest ona z natury również bardzo sucha. W zeszłe wakacje bardzo łuszczyła mi się skóra, świetny przepis na pewno pomoże wielu osobom. Śliczne zdjęcia, ale jesteś śliczna!

    Obserwuję, liczę, że u mnie też ci się spodoba
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Może uda mi się kiedyś wypróbować ten przepis na maseczkę! Cudowne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    www.mypastel-garden.pl [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne pomysły, jednak moja cera ostatnio jest tak słaba że muszę używać specjalnych produktów, które pomogą doprowadzić je do porządku :)
    It's Dahlia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że miód z pewnością by ci trochę pomógł. W mojej rodzinie był testowany na każdej cerze od tłustej po bardzo wrażliwą, naczynkową z trądzikiem różowatym i nigdy nie zaszkodził. Dla skóry wrażliwej polecam szczególnie miód lipowy! :)

      Usuń
  10. dzięki za przepis, na pewno skorzystam ;)

    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia ! :)
    I z przepisu na pewno skorzystam ! :)
    SUPER ♥

    http://dreaaammss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne zdjęcia ;)
    przepis ciekawy, chyba wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę koniecznie wypróbować, bo uwielbiam tworzyć takie domowe maseczki. :)

    duo-jessie.blogspot.com-KLIK <-- Mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słońce i ja nie jesteśmy najlepszymi przyjaciółmi, ale dzięki temu moja twarz nie ucierpiała. Na pewno będę polecać twój przepis koleżankom, które będą miały podobny problem.

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń
  15. ja po opalaniu stosowałam nawilżającą maseczkę z marchewek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jujuz raz slyszalam o tym przepisie ale nie stosowalam, fajne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mazury, moje województwo ^^
    Moja twarz na szczęście w lato nie ucierpiała :)

    Pozdrawiam!
    blog-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi na szczęście w tym roku udało się uniknąć złuszczania skóry na twarzy. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam najwiekszy problem niestety z tradzikiem:) jestes sliczna i pozytywna dziewczyna;d slicze zdjecia:)
    Moze wspolna obserwacja? Jesli tak, napisz u mnie na blogu a zapewne od razu sie odwdziecze!
    Zapraszam do sb;p
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny pomysł, cudne klimatyczne zdjęcia! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja generalnie sporo dbam o cerę, ale ta maseczka brzmi nieźle, więc chyba sobie taką zrobię, bo i czemu nie :) bardzo fajne ujęcia, podoba mi się ta sesja i tafla jeziora, aż mi się zachciało jechać gdzieś w plener, z dala od ludzkości :)

    OdpowiedzUsuń